Algemene ledenvergadering op 14 mei

Vrijdag, 3 mei 2024

U word van harte uitgenodigd voor onze algemene ledenvergadering op 14 mei in dorpshuis de Linde in Meerkerk. We starten om 20.00 uur. Het bestuur stelt het zeer op prijs als veel leden op onze ledenvergadering aanwezig zijn. De leden uit Meerkerk en directe omgeving, worden nadrukkelijk uitgenodigd om van hun belangstelling blijk te geven.

Agenda:
  1. Opening
  2. Mededelingen:
  3. Ingekomen stukken
  4. Notulen d.d. 09-05-2023, deze zijn voorafgaand aan de ledenvergadering in te zien en staan, net als deze uitnodiging, op onze website.
  5. Jaarverslag penningmeester 2023
  6. Verslag controle kascommissie
  7. Benoeming nieuw lid kascommissie
  8. Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar: Jacco vd Leeden
  9.  Kleding met opdruk HSV de Karper
    - Trui met capuchon € 40,00
    - T shirt € 20,00 Trui zonder capuchon € 35,00
    - Polo shirt € 30,00
  10. Pauze
  11. Verslag wedstrijdcommissie.
  12. Uitreiking prijzen hengelcompetitie
  13. Ontwikkelingen viswateren in de regio en aan de Hoenderwiel / Zederik
  14. Jubileumjaar 2024: HSV de Karper 75 jaar
    - 15 juni : varen op de Giessen
    - 21 sept: Forelvissen
  15. Rondvraag
  16. Sluiting
Na afloop nog een gezellig samenzijn met elkaar om na te praten over jullie vangsten.

Het bestuur stelt het op prijs als veel leden op onze ledenvergadering aanwezig zijn.